Deze website maakt gebruik van Cookies om de gebruikerservaring te verbeteren.

F.A.Q.

F.A.Q.    Meest gestelde vragen:


Heb je zelf een vraag die nog niet beantwoord werd stel ze via ons contactformulier.
Of bel ons even tijdens de openingsuren..



 

Vraag: Is het mogelijk om de producten te zien voor de aankoop ?
Antwoord: Het is mogelijk om onze winkel te bezoeken tijdens ons openingsuren.


Vraag: Is het mogelijk om de goederen die we zien op de webshop af te halen ?
Antwoord: Uiteraard, we hebben ook een échte winkel.


Vraag: Zijn alle goederen die we zien op de webshop werkelijk op voorraad ?
Antwoord: Bijna alle goederen zijn op voorraad die ‘ op voorraad’  vermeld worden op de webshop, maar aangezien we ook een échte winkel hebben kan het gebeuren dat iets verkocht is in de fysieke (échte) winkel  en dat het nog niet aangepast is op de webshop.  Om zeker te zijn bel ons even.


Vraag: Hoe bestel ik producten bij ERS Telecom BVBA    of    RFB-iPhone.be ?

Antwoord: Kies het gewenste product, klik het aan samen met het aantal en volg de verdere instructies.  Geraak je er niet aan uit, bel ons dan even.


Vraag: Als ik vooraf een overschrijving doe, hoe zeker kan ik er dan van zijn dat ik het product kan ontvangen ?

Antwoord: Voorafgaand aan de betaling zullen wij een factuur sturen in PDF-formaat. Op het moment dat wij een factuur maken, maken wij een reservering voor uw bestelde producten. Deze goederen wachten 14 dagen op uw betaling. Dus als u binnen 14 dagen na ontvangst van de factuur betaalt, kunt u er zeker van zijn dat wij uw bestelling klaar hebben staan voor verzending.


Vraag:   Hoe zit het met de garantie op uw verkochte producten ?

Antwoord: Wij geven u de reguliere garantie zoals beloofd door de fabrikant. Voor de meeste producten is dit 12-24 maanden. Uiteraard zijn de regelmatige meldingen actueel.


Vraag:  Als ik een vooruitbetaling doe, wil ik graag weten "hoe betrouwbaar is ERS Telecom BVBA als bedrijf"?

Antwoord:  ERS Telecom  is in deze business sinds 1982. Na al die jaren is de oprichter nog steeds eigenaar van het bedrijf. Dat is betrouwbaarder dan de meeste andere bedrijven in deze sector.


Vraag: Wat gebeurd er met defecte toestellen binnen en/of buiten waarborg =,

Antwoord: De meeste toestellen worden door onszelf in eigen labo hersteld,  (dan dient de Klant minst lang te wachten) doch sommige garantie-gevallen sturen we in afwachting terug naar de fabrikant of erkend servicecenter.


Vraag: Hoe worden de pakketten verzonden ?

Antwoord: We werken vooral met Bpost,  je ontvangt na een betaalde bestelling van ons steeds de factuur in PDF-formaat, je vindt daar het Bpost track-en trace nummer op terug waarmee je uw pakket kunt volgen.  Bpost stuurt je ook een e-mail met het verwachte tijdstip van levering  en waarmee je eventueel ook het afleveringsadres kunt wijzigen.


Vraag: Komen jullie ook aan huis ?

Antwoord: Wij komen aan huis na onze winkel openings-uren,( eventueel ook op zondag) Op maandag is onze winkel gesloten en doen we plaatsingen van telecommunicatie-apparatuur bij klanten, afregelen van antennes enz…


Vraag: Indien we een TV-Vlaanderen satelliet ontvanger of installatie bij jullie kopen, komen jullie de schotel ook plaatsen ?

Antwoord: We hebben een speciale dienst voor het plaatsen en aftunen van satellietschotels en een geweldig goeie technieker die bijna elk probleem kan oplossen  ( schotelPlaatsen.be )


Vraag: Kunnen we onderdelen, componenten kopen  (om zelf een toestel te herstellen) bij jullie ?

Antwoord: Nee in principe niet, alle componenten zijn voor ons eigen herstellingen.


Vraag: Is de winkel toegankelijk met een rolstoel ?

Antwoord: Ons deuropening is 75 cm breed, dit is groot genoeg voor de meeste rolstoelen.


Vraag: Kan er met Bancontact en/of Mister Cash betaald worden ?

Antwoord:  Jawel we hebben een betaalterminal in onze winkel. Uiteraard kan er ook cash betaald worden.


Vraag: Aanvaarden jullie ECO-cheques ?

Antwoord: Nee helaas kunnen we dit nog niet.


Vraag: Herstellen jullie GPS'n

Antwoord: Hardware van een GPS kunnen we in bepaalde gevallen herstellen ( aansluit-fische, aan/uit knop enz...  ) Software kunnen we niet herstellen noch updaten.


Vraag: Is er parkeerplaats aan de winkel ?

Antwoord: Voorlopig is er aan de winkel parkeerplaats en ook de overkant. Zelfs een vrachtwagen (liefst niet geladen) kan er parkeren.


Vraag:  Kan de winkel gemakkelijk methet openbaar vervoer bereikt worden ?

Antwoord: Jazeker de bus stopt aan onze winkeldeur !  Bus 49 van Lokeren naar Zelzate stopt aan de deur evenals bus 73.  Voor bus 76 Gent - Wachtebeke zal je 100 m te voet moeten afleggen tot bij ons.