Vragen stellen per e-mail ?
Er worden ons dagelijks ontzettend véél vragen per mail gesteld, en veelal kunnen deze vragen simpel en vlug beantwoord worden indien we voor onze PC zitten.
Maar is het mogelijk om misschien eens gewoon te bellen aub,
dan is de vraag waarschijnlijk direct opgelost :-)
Doch:
- We hebben een échte fysieke winkel met klanten, en met klanten in de winkel kunnen we niet voor onze PC gaan zitten
- Voor en na sluitingsuur zijn we niet steeds aanwezig want we plaatsen, herstellen en onderhouden ook installaties bij klanten
- En aangezien de meeste herstellingen bij ons ter plaatse gebeuren na-en voor de openingsuren zitten we ook niet voor onze PC maar voor onze osciloscoop naast de solderbout en testapparatuur :-)
Daarom :
Bij een technisch probleem zal u steeds het snelst telefonisch worden geholpen, bij voorkeur tijdens ons openingsuren op onze gekende telefoonnummers:
09 342 95 07 (2 lijnen) en op 0475 28 9507
Uiteraard doen we ons best om alle e-mails zo vlug mogelijk te beantwoorden en we doen ook onze best om uw mail verstuurt tijdens het weekend en/of feestdagen toch zo vlug mogelijk te beantwoorden, maar we hebben nog geen extra personeel enkel voor de e-mail te beantwoorden. (soms is er ook een verlof ingepland, dan kan het uiteraard ook langer duren vooraleer een antwoord komt)
Telefoneren en uw vraag is (waarschijnlijk) direct opgelost :-)
Zijn het technische vragen of B2B vragen, dan verkiezen we sowieso dat er gebeld wordt of dat men even vrijblijvend langs komt opdat we geen verkeerde informatie zouden geven of omdat iets verkeerd geïnterpreteerd zou kunnen worden.
Duurt het te lang vooraleer je een e-mail antwoord krijgt ? bel ons aub..
We krijgen zelfs regelmatig de vraag per e-mail van: " Is de winkel open vandaag " indien deze e-mail dan 's avonds gelezen wordt ... Oplossing: bel ons eens aub / PS: Ons openingsuren staan vermeld op deze website en zijn actueel.
En.... misschien zitten we dan enkele uren minder lang 's avonds e-mails te beantwoorden...
PS: We zijn gemiddeld 2 à 3,5 uur per dag bezig met e-mails te beantwoorden, offertes te maken enz.. zonder dat we effectief aan het werk zijn.
.
Helaas moeten we ook heel regelmatig verschillende e-mails wissen zonder dat we ze kunnen lezen hebben. Als onze mailbox vol geraakt is, en da's minstens 1x per week door de vele (en grote) bijlagen die meegzonden worden, kan er niks meer bij. (Ook geen orders noch facturen die we dienen te betalen of versturen). Bel ons eens op aub, da's vlugger en makkelijker :-)
Alvast bedankt voor jullie begrip !