COVID19 - CORONA
COVID-19 -
CORONA
Zoals in heel de wereld heeft de uitbraak van het coronavirus ook gevolgen voor E.R.S. Telecom BV in Wachtebeke en onze service. Wij, maar ook onze leveranciers en de pakjesdiensten hebben de nodige maatregelen genomen om de verspreiding van het Covid-19 virus zo veel mogelijk te voorkomen.
BEREIKBAARHEID KLANTENSERVICE
Het aantal online bestellingen is ook bij ons enorm gestegen waardoor er ook veel meer e-mails binnenkomen. Wij blijven ons best doen om zo veel mogelijk vragen te behandelen binnen 48 uur en vragen om uw geduld wanneer u een mail of bericht heeft gestuurd. Het eenvoudigste, en vlugste is gewoon ons te bellen.
ONZE WINKEL IS TERUG OPEN ZONDER AFSPRAAK:
- Je draagt steeds een mondmasker en bij het binnenkomen ontsmet je de handen.
- Binnen
blijf je niet langer dan noodzakelijk en je houdt rekening met minstens 1,5
meter afstand.
- Draag jouw mond-neus masker zoals het hoort OOK de neus dient bedekt te zijn.
Dit om jezelf en ons personeel te beschermen.
HERSTELLINGEN
Herstellingen kunnen steeds binnengebracht worden, wij werken steeds door en de meeste herstellingen kunnen de week nadien terug afgehaald worden.
We streven ernaar om alle orders zo snel mogelijk te laten afhalen en te verzenden. Alle betaalde bestellingen worden zéker uitgevoerd en verzonden. Afhalen kan uiteraard ook.
VERTRAGINGEN EN LEVERTIJDEN
Doordat de druk op de post- en pakketbezorgdiensten alweer enorm is toegenomen,
kunnen wij niet in alle gevallen de aangegeven levertijden waarborgen. Wij
vragen u om rekening te houden met vertragingen en langere levertijden.
Om uw pakket alsnog zo snel mogelijk bij u te kunnen bezorgen hebben wij
ervoor gekozen om naast DPD en Bpost nu ook PostNL en GLS in te zetten als
bezorgdienst. U ontvangt van de desbetreffende koerierdienst steeds e-mail met
de tracking van uw pakket.
Wij blijven ons uiterste best doen om uw bestelling zo goed en vlug mogelijk
te laten verlopen ook in deze coronatijd.
Vanwege het ERS Telecom Team